Domov

Za vašo in našo varnost!

Naši ukrepi Vaša izkušnja #ostanimopovezani

1.) Ali ste odprti in normalno obratujete?

Hoteli in igralnice so odprti 24 ur na dan oz. po običajnem urniku.
Restavracije obratujejo samo za goste resorta, največ do 21. ure. Hrano vam natakarji postrežejo za mizo, uživanje hrane stoje ni dovoljeno.
Bari v igralnici obratujejo le kot prevzemna točka za take-away način postrežbe, zadrževanje v baru in pri šanku pa ni dovoljeno. Odprti so lahko največ od 6. do 21. ure.

2.) Kaj odlok o omejitvi gibanja, ki v Republiki Sloveniji od 20. 10. 2020 dalje velja med 21. in 6. uro, pomeni za moj načrtovani obisk vašega centra?

V naših centrih, ki obratujejo po običajnem urniku, ste kljub spremenjenim razmeram dobrodošli. Ker pa je med 21. in 6. uro v veljavi odlok o prepovedi gibanja, vam priporočamo, da prenočite v našem hotelu in si tako zagotovite možnost zabave brez časovnih omejitev. Če pa se za podaljšanje obiska ne odločite, vam svetujemo, da se na pot proti domu odpravite pravočasno.

3.) Ali lahko tuji državljani kljub razglasitvi epidemije vstopajo v Slovenijo?

Da, trenutno lahko tuji državljani vstopajo v Slovenijo, če ne prihajajo iz držav ali posameznih regij v državah, za katere veljajo omejitve pri vstopu v Slovenijo. Več informacij po posameznih državah:
GOV.SI - PREHAJANJE MEJA

4.) Ali so meje odprte?

Meje so odprte, omejitve pri prehajanju pa veljajo za državljane iz določenih držav in regij. Več:
GOV.SI - PREHAJANJE MEJA

Za vašo in našo varnosti smo pripravili številne varnostne ukrepe, prilagodili načine dela in ponudbo:

FIZIČNA VARNOSTNA RAZDALJA

V vseh naših enotah se tako od gostov kot zaposlenih pričakuje, da vzdržujejo varnostno razdaljo od drugih ljudi, ki niso člani istega gospodinjstva. Povsod, kjer je možno, smo le-to zagotovili že s samo postavitvijo naprav, pohištva ali mehanskih zaščit. Na vseh prehodih, v čakalnih vrstah in na drugih skupnih mestih pa smo poskrbeli za ustrezna opozorila in povečan nadzor zaposlenih, ki bodo obiskovalce prijazno opomnili na spoštovanje distance.

ZAŠČITNA OPREMA

V vseh zaprtih prostorih je tako za goste kot za zaposlene obvezna uporaba zaščitne maske, šala ali rute, na določenih delovnih mestih pa je za zaposlene obvezna tudi uporaba zaščitnih rokavic. Tudi na odprtih javnih mestih, na primer v igralnici na prostem, je v primeru, da ni moč zagotoviti varne razdalje med gosti (2 m), obvezna uporaba mask.

RAZKUŽEVALNE POSTAJE & SKRB ZA HIGIENO

V Hitu je že običajno poskrbljeno za visok nivo higiene in stroge protokole čiščenja, v trenutni situaciji pa smo jih še dodatno nadgradili. Gostom so na vseh ključnih mestih, kot so vstopi, izstopi in vse točke stika z drugimi ljudmi, na voljo razpršilni avtomati, razkuževanje rok je obvezno. Poskrbljeno je tudi za redno čiščenje igral in druge opreme.

DODATNO PREZRAČEVANJE

Prezračevanje in izmenjava svežega zraka je povečana. Poskrbljeno je tudi za ustrezno dezinfekcijo in vzdrževanje klimatskih naprav.

OBVESTILA ZA GOSTE IN ZAPOSLENE

V celotnem objektu bodo na ključnih pozicijah plakati s pravili obnašanja v posameznem objektu – upoštevanje fizične razdalje, pravilni način nošenja mask, razkuževanje rok ... Tako od zaposlenih kot od gostov se pričakuje, da obvestila upoštevajo.

PROTOKOLI V PRIMERU SUMA OKUŽBE

V izogib širjenju okužb smo pripravili jasen protokol obnašanja zaposlenih v primeru, da bi pri katerem od gostov ali zaposlenih prišlo do okužbe oz. do utemeljenega suma okužbe s COVID-19.

PROTOKOLI POSLOVANJA

Za vašo in našo varnost smo prilagodili protokole poslovanja na način, da maksimalno omejujemo medsebojne stike. Zato so določene storitve začasno prilagojene, nekatere pa izvajamo samo v manjšem obsegu ali smo jih celo ukinili. Bistvene spremembe oz prilagoditve procesov smo povzeli v razdelku pričakovana izkušnja gosta.

VAŠA IZKUŠNJA