Domov

Za vašo in našo varnost!

Naši ukrepi #ostanimopovezani

AKTUALNO:

1.) Urniki igralnic Hit Universe of Fun:

Od ponedeljka, 21. 6. dalje, so igralnice in zabavišča Hit Universe of Fun ponovno odprti NON-STOP (24/7). Izjema je igralnica Park, ki je odprta od ponedeljka do četrtka od 9.00 do 3.00, od petka do nedelje pa 24/24 ter igralnica Aurora, kjer nas lahko obiščete vsak dan med 9.00 in 3.00 uro.

Trenutno obratujejo igralnice še s skrajšanim urnikom:
7.00 – 22.00 (izjema je igralnica Park: ponedeljek – petek: 9.00 – 22.00, vikend: 7.00 – 22.00)

2.) Ali so centri, hoteli in restavracije Hit Universe of Fun odprti?

    Trenutno so odprte oz se bodo odprle v prihodnjih dneh že skoraj vse enote Hit Universe of Fun, in sicer:
  • Perla, Resort & Entertainment
  • Park, Hotel & Entertainment
  • Aurora, Restaurant & Entertainment
  • Mond, Resort & Entertainment
  • Korona, Resort & Entertainment
  • Alpine Resort Špik
  • Casinò Drive-in
  • Sabotin, restavracija in Hotel
  • Bistro Lipa (hotel Lipa je trenutno še zaprt)

O vseh spremembah vas bomo obveščali na naši spletni strani, preko direktne pošte in preko socialnih omrežij.

3.) Pod kakšnimi pogoji lahko obiščem odprte restavracije, igralnice, centre dobrega počutja ali hotele?

Glede na vladni odlok lahko gostimo samo goste, ki izpolnjujejo enega od pogojev PCT: so bili cepljeni, so covid preboleli ali so bili v zadnjih 48 urah testirani. Natančnejšo opredelitev pogojev si lahko preberete tukaj.

Zgornji pogoj ne velja za osebe, ki še niso dopolnile 18 let in bivajo v nastanitvenem obratu oz. se nahajajo v notranjih prostorih gostinskega obrata skupaj z ožjimi družinskimi člani oziroma skrbniki.

4.) Kakšni so pogoji za nastanitev oz. postrežbo v gostinskem lokalu za pravne osebe?

Za osebe, ki potrebujejo nastanitev ali gostinsko postrežbo zaradi poslovnih razlogov, ne veljajo zgoraj opredeljeni pogoji (iz 2. točke). Če torej kot pravna oseba in na račun pravne osebe  bivate v hotelu ali koristite gostinsko storitev, ne potrebujete nobenih posebnih dokazil.

Seveda pa je ob bivanju / obisku naše enote obvezna uporaba zaščitne maske ter spoštovanje osnovnih higienskih standardov, kot so razkuževanje rok, ohranjanje varne distance ...

5.) Kakšni so v tem trenutku pogoji za prehajanje mej z Italijo in z Avstrijo?

Ker se pogoji za vstop v Slovenijo spreminjajo, lahko vedno aktualne informacije dobite na uradni strani vlade Republike Slovenije, in sicer posebej za vstop iz Italije in za vstop iz Avstrije.

Aktualne informacije glede ponovnega vstopa v Italijo so dostopne na spletni strani www.viaggiaresicuri.it.

6.) Vladne omejitve in nasveti glede potovanj v Slovenijo:

Aktualno stanje glede epidemije v Sloveniji, vladne omejitve ter nasvete glede potovanj v Slovenijo si preberite na uradni strani vlade RS.

Za vašo in našo varnosti smo pripravili številne varnostne ukrepe, prilagodili načine dela in ponudbo:

FIZIČNA VARNOSTNA RAZDALJA

V vseh naših enotah se tako od gostov kot zaposlenih pričakuje, da vzdržujejo varnostno razdaljo od drugih ljudi, ki niso člani istega gospodinjstva. Povsod, kjer je možno, smo le-to zagotovili že s samo postavitvijo naprav, pohištva ali mehanskih zaščit. Na vseh prehodih, v čakalnih vrstah in na drugih skupnih mestih pa smo poskrbeli za ustrezna opozorila in povečan nadzor zaposlenih, ki bodo obiskovalce prijazno opomnili na spoštovanje distance.

ZAŠČITNA OPREMA

V vseh zaprtih prostorih je tako za goste kot za zaposlene obvezna uporaba zaščitne maske. Tudi na odprtih javnih mestih, na primer v igralnici na prostem, je v primeru, da ni moč zagotoviti varne razdalje med gosti, obvezna uporaba mask.

RAZKUŽEVALNE POSTAJE & SKRB ZA HIGIENO

V Hitu je že običajno poskrbljeno za visok nivo higiene in stroge protokole čiščenja, v trenutni situaciji pa smo jih še dodatno nadgradili. Gostom so na vseh ključnih mestih, kot so vstopi, izstopi in vse točke stika z drugimi ljudmi, na voljo razpršilni avtomati, razkuževanje rok je obvezno. Poskrbljeno je tudi za redno čiščenje igral in druge opreme.

DODATNO PREZRAČEVANJE

Prezračevanje in izmenjava svežega zraka je povečana. Poskrbljeno je tudi za ustrezno dezinfekcijo in vzdrževanje klimatskih naprav.

OBVESTILA ZA GOSTE IN ZAPOSLENE

V celotnem objektu bodo na ključnih pozicijah plakati s pravili obnašanja v posameznem objektu – upoštevanje fizične razdalje, pravilni način nošenja mask, razkuževanje rok ... Tako od zaposlenih kot od gostov se pričakuje, da obvestila upoštevajo.

PROTOKOLI V PRIMERU SUMA OKUŽBE

V izogib širjenju okužb smo pripravili jasen protokol obnašanja zaposlenih v primeru, da bi pri katerem od gostov ali zaposlenih prišlo do okužbe oz. do utemeljenega suma okužbe s COVID-19.

PROTOKOLI POSLOVANJA

Za vašo in našo varnost smo prilagodili protokole poslovanja na način, da maksimalno omejujemo medsebojne stike. Zato so določene storitve začasno prilagojene, nekatere pa izvajamo samo v manjšem obsegu ali smo jih celo ukinili. Bistvene spremembe oz prilagoditve procesov smo povzeli v razdelku pričakovana izkušnja gosta.