Nazaj

Družba Hit med najbolj inovativnimi v severnoprimorski regiji

Nova Gorica, 29. 5. 2019 – GZS Severno Primorska gospodarska zbornica Nova Gorica je danes v Tolminu izpeljala že 24. Srečanje gospodarstvenikov Primorske ter podelila priznanja  najboljšim inovatorjem v regiji. Družba Hit je na dogodku predstavila projekt Glocal Gourmet kot primer dobre prakse ravnanja z odpadki ter prejela srebrno priznanje za inovacijo »S poslovno analitiko do pravih prodajnih odločitev«.

Severnoprimorski gospodarstveniki so na letošnjem srečanju posebno pozornost posvetili gospodarskemu forumu o ravnanju z odpadki ter izzivih krožnega gospodarstva. Temu je sledila predstavitev primerov dobrih praks na področju ravnanja z odpadki. Martin Šabec, vodja novogoriškega hotela Perla, je udeležencem srečanja predstavil Hitov projekt Glocal Gourmet, ki povezuje prizadevanja za trajnostno in lokalno kuhinjo z odgovornostjo do zmanjšanja rabe plastike. V projekt so z zavezo k zmanjšanju uporabe plastike in prenos znanj povezali zaposlene v družbi Hit, dijake Biotehniške šole v Šempetru pri Gorici ter priznane italijanske chefe, ki prihajajo na delovna gostovanja v Novo Gorico. Prvi rezultati so tu, izzivov do leta 2021, ko bo Slovenija postala Evropska gastronomska regija pa je še veliko.

Forumu je sledila slavnostna podelitev priznanj najboljšim inovatorjem severnoprimorske regije, ki jo je GZS Severno Primorska gospodarska zbornica Nova Gorica izpeljala že sedemnajstič. Cilj projekta je uveljavljanje inovacijske dejavnosti kot gibala trajnostnega razvoja gospodarstva in pospeševanja podjetništva, pravijo na Severno Primorski gospodarski zbornici Nova Gorica. Letos je na razpis prispelo rekordno število prijav, kar osemnajst.

Družba Hit je danes prejela srebrno priznanje GZS za inovacijo »S poslovno analitiko do pravih prodajnih odločitev«. Prodajno procesna inovacija podjetja Hit izhaja iz osnovnega cilja, kako v času poplave informacij, gosta nagovoriti s pravo vsebino, na pravi način in ob pravem času. Odgovor se skriva v analitično podprtem prodajnem sistemu, na katerem temelji dolgoročni
razvoj prodaje v družbi Hit. Izhaja iz poglobljenih analiz o pretekli potrošnji gostov, nagrajuje pa se s predvidevanji o njihovih prihodnjih preferencah ter predstavlja ključno osnovo za optimizacijo produktov in ponudbe za preživljanje prostega časa v enotah in destinacijah družbe Hit. Inovacijo je v poslovanje družbe Hit vpeljala projektna skupina »Uvedba business inteligence orodja za področje marketinga in igralnih naprav«. Priznanje sta prevzeli Branka Stopar Kofol in Tjaša Tabaj Pušnar, predstavnici projektne skupine

Predsednik uprave družbe Hit, Tomaž Repinc, je po zaključku podelitve povedal: »Za tem priznanjem stojijo predani sodelavci, ki aktivno iščejo inovativne rešitve za konkurenčnost družbe Hit. Odnosi z gosti in ustvarjanje dodane vrednosti za goste so v naši dejavnosti ključnega pomena. Integracija novega orodja v Hitov delovni vsakdanjik pomembno prispeva k zadovoljstvu in zvestobi gostov. Zadovoljen gost, ki mu znamo približati zanj atraktivne vsebine, se bo z večjo verjetnostjo vračal in s tem ustvarjal vrednost za družbo ter neposredno okolje.«


Foto: Z leve Tjaša Tabaj Pušnar, Tomaž Repinc in Branka Stopar Kofol

Več informacij:
Lavra Peršolja Jakončič,
Odnosi z javnostmi,
Hit, d. d.,  m 031 336 814,
lavra.persolja.jakoncic@hit.si


Foto: Martin Šabec predstavlja dobro prakso Glocal Gourmet


Foto: Podelitev srebrnega prizanja GZS družbi Hit


Foto: Srebrno priznanje GZS družbi Hit