Hit in Interblock v inovativno nadgradnjo evropskega koncepta zabavnega igralništva

Odgovor z revolucionarnim produktom Pulse Arena ponujata družbi Interblock in Hit. Pulse Arena bo evropsko premiero doživela še letos v Hitovem igralniško-zabaviščnem centru Perla v Novi Gorici.

Hit: Rast prihodkov vzvod za nove razvojne investicije

Družba Hit je v prvih sedmih mesecih letošnjega leta skupaj ustvarila 88,9 mio EUR bruto realizacije. Od tega 76,1 mio EUR z igralniško dejavnostjo (+ 5,2 % na 2015 isto obdobje), od tega 76,0 mio EUR od iger na srečo (+ 5,9 % na 2015), 10,0 mio EUR z gostinstvom (+ 6,8 % na 2015) in 2,7 mio EUR z ostalimi dejavnostmi. Hitove igralnice so v tem obdobju beležile 800 tisoč obiskov (+ 3,4 % več na 2015), v hotelskih kapacitetah pa so gostje ustvarili 97 tisoč nočitev (+ 5,2 % na 2015).

»Rast prihodkov, stabilizacija poslovanja, širitev trgov ter dobri odzivi gostov na ustrezne tržne prijeme na primarnem italijanskem trgu nas spodbujajo k uresničevanju še pred leti nepredstavljivih razvojnih korakov. Poslujemo bolje od neposredne konkurence na italijanskem trgu, ki pa nikakor ne spi, pravi mag. Dimitrij Piciga, predsednik uprave družbe Hit.

Po dostopnih podatkih so namreč štiri igralnice, ki poslujejo na in z italijanskim trgom v prvih sedmih mesecih skupaj ustvarile za 1,3 odstotka manj bruto realizacije kot v istem obdobju lanskega leta.

Interblock: S Pulse Areno uresničujemo prihodnost igralništva

Pulse Arena je pojem za novo, edinstveno obliko preživljanja prostega časa, ki inovativno združuje najnovejše trende na področju igralništva in interaktivnosti v zabavnem vzdušju.

Gostom prinaša novo izkušnjo in doživetja, ki združujejo zabavo, različne vrste iger na srečo in komunikacije – tako med igralci kot krupjejem. Pulse Arena ponuja možnost izbire in igranja različnih priljubljenih iger na eni igralni napravi. Igralne postaje namreč omogočajo enostavno preklapljanje med različnimi igrami, igralec spremlja druge dogodke, skupinske igre, na velikem ekranu Pulse Arene pa se ob igrah in posebnih sporočilih predvajajo zanimivi video posnetki ali neposreden prenos športnih dogodkov ter podobno. Pulse Arena ponuja hitro in učinkovito možnost spremembe vzdušja (glasbene, video in light-show animacije) in s tem posebno prilagoditev trenutno prisotni ciljni skupini gostov. Krupjeji v Pulse Areni so hkrati tudi animatorji, ki znajo igralce motivirati in poskrbeti, da ostane izkušnja v Pulse Areni resnično nepozabna.

Hit: Do konca leta 2016 s Pulse Areno do novih segmentov gostov

Hit in Slovenija sta v letu 1993 z igralniško-zabaviščnim centrom Perla v Evropi premaknila mejnike dojemanja igralništva kot dela aktivnosti za prosti čas, namenjenih širši publiki, združenimi pod eno streho. Današnja poslovna povezava Hita in Interblocka, dveh prepoznavnih slovenskih poslovnih subjektov na področju igralništva in turizma, pa trgu prinaša revolucionarni produkt, ki gostom omogoča novo izkušnjo igralništva. S Pulse Areno si bodo v Hitu in Interblocku prizadevali sprožiti nov trend v evropskem igralniškem prostoru in Perlo ponovno postaviti na zemljevid trendovskih zabavišč, privlačnim tudi mlajšim generacijam, ki jim obstoječe »landbase« igralništvo ni blizu. V Hitu s Pulse Areno ciljajo na nove goste (t. i. generacija Millenium), hkrati pa bo nov produkt predstavljal motiv za dodaten obisk obstoječih gostov in kroženje gostov med Hitovimi destinacijami.

Družba Hit bo za preureditev prostorov Perline diskoteke v Pulse Areno ter uporabo Interblockove igralniške opreme investirala 0,7 mio EUR.

V Perlini Pulse Areni bo gostom na voljo 45 igralnih mest v teater postavitvi, 4 vrste iger (e-ruleta, crabs, LIVE baccarat & ruleta), velika video-stena, zabavni program po meri občinstva in prilagojena gostinska ponudba. V družbi Hit načrtujejo tudi nove zaposlitve igralniškega in gostinskega kadra.

ND Gorica: Pomembno partnerstvo z lokalnim gospodarstvom

V Nogometnem društvu Gorica se zavedajo pomena povezovanja z lokalnimi gospodarskimi akterji. »V klubu je ob trenutnem drugem mestu na lestvici prve slovenske lige vzdušje nadvse pozitivno in usmerjeno k akciji. Odgovornosti do vseh partnerjev se zavedajo vsi igralci in akterji novogoriškega nogometa. Tudi odločitev Hita, da po večletnem sodelovanju na področju razvoja mladinskega nogometa, nameni sredstva tudi za delo članske ekipe, vsi hvaležno pozdravljamo,« pravi Hari Arčon, predsednik ND Gorica. »Pridobiti sponzorja ekipe v slovenskem nogometnem prostoru je res velik zalogaj, zato si bomo zaupanje družbe Hit trudili upravičiti s trdim delom ter vsemi malimi in velikimi dosežki tekom letošnje sezone. Ključno pri tem je, da so naši interesi usklajeni,« dodaja Arčon. V družbi Hit bodo partnerstvo z nogometnim klubom ND Gorica izkoristili tudi za trženje Pulse Arene.

Ob podpori oz. vlogi so-organizatorja različnih dogodkov v lokalnih skupnostih, kjer delujejo poslovne enote Hita, letos v družbi Hit uveljavljajo tudi nov koncept podeljevanja sponzorskih in donatorskih sredstev z razpisi po posameznih vsebinskih sklopih. Nov razpis tako napovedujejo že v septembru, ko bodo k sodelovanju povabili društva in organizacije, ki si prizadevajo za rast in razvoj mladine ob športnem udejstvovanju.


Več informacij:
Lavra Peršolja,
Kabinet uprave,
Hit, d. d.,
lavra.persolja@hit.si,
m 031 336 814