Delovni obisk organizatorjev poslovnih dogodkov

Nova Gorica, 1. oktober 2018 - Minuli konec tedna je družba Hit v sodelovanju s Kongresnoturističnim uradom Slovenije in STO izpeljala delovni obisk organizatorjev poslovnih srečanj in dogodkov na Goriškem.

Kot partnerji so pri izpeljavi t. i. FAM programa, namenjenega predstavitvi destinacije in regije za izvedbo poslovnih srečanj in motivacijskih potovanj (incentivov), sodelovali še LTO Vipava, TZ TIC Nova Gorica ter ZTKMŠ Brda. Sedem predstavnikov podjetij in agencij iz Italije, Slovaške, Ukrajine, Rusije in Madžarske je minuli konec tedna, od petka do nedelje, spoznavalo priložnosti za organizacijo poslovnih dogodkov na Goriškem.
 
Goste so po pristanku na letališčih Brnik in Ronke popeljali vse do Vipavske doline, kjer so se ustavili na kosilu in degustaciji vin. Po namestitvi v hotelu Perla, ki na destinaciji poleg ostalih hotelskih in zabaviščnih vsebin edini ponuja sodoben konferenčni center, je sledila večerja v restavraciji Pikol. Sobotni dan je bil namenjen obisku Brd: v Šmartnem so jim predstavili in na degustaciji ponudili briška olja, v Vipolžah pogostili v Vili Vipolže, sledila je delavnica priprave mila iz oljčnega olja. Ob povratku so se gostje ustavili v Soča Fun Parku in spoznali plejado aktivnosti ob in na Soči. Sledilo je kulinarično popotovanje na »krovu« restavracije Calypso, kjer je ekipa pod vodstvom Daliborja Janačkovića gostom pripravila degustacijski meni lokalnih kulinaričnih posebnosti v kombinaciji s primorskimi vini. Nedeljski dan je bil namenjen interaktivnemu in inovativnemu spoznavanju obeh Goric in zgodbe mesta ob meji ter obisku Gradu Kromberk, nato pa so se gostje vrnili domov.
 
»Organizacija delovnega obiska je lep dokaz, kako nujno potrebno je povezovanje turističnih ponudnikov z namenom spodbujanja razvoja produkta poslovnega turizma na destinaciji Goriška,« pravi Suzana Pavlin, vodja prodaje v družbi Hit. Miha Kovačič, direktor Zavoda Kongresnoturistični urad pa je dodal: «Zelo smo veseli, da smo v sodelovanju z družbo Hit, STO, našimi člani in lokalnimi turističnimi organizacijami uspešno izvedli obisk Goriške za tuje organizatorje poslovnih dogodkov. Osebna izkušnja klienta, še posebej če gre za mednarodnega organizatorja, je v nakupnem procesu na področju poslovnih srečanj (MICE) nujno potrebna. Nova Gorica in Goriška sta s tem obiskom povečala svojo mednarodno prepoznavnost. Glede na priložnosti razvoja produkta poslovnih srečanj na Goriškem je s takšnimi in drugimi trženjskimi aktivnostmi vsekakor treba nadaljevati.«

Več informacij:
Lavra Peršolja Jakončič, Kabinet uprave, Hit, d. d.,
lavra.persolja.jakoncic@hit.si,
m 031 336 814