V Benetkah se uradno pričenja leto turizma Evrope in Kitajske

Nova Gorica, 19. 1. 2018 – V Benetkah hkrati s slovesnostjo ob začetku leta turizma Evrope in Kitajske (ECTY) z visokimi političnimi in institucionalnimi predstavniki Evropske unije in Ljudske Republike Kitajske poteka prvi turistični vrh EU–Kitajska s poslovnim forumom. Na dogodku, ki ga organizirata Kitajska nacionalna turistična administracije (CNTA) in Evropska komisija, sodeluje tudi družba Hit, ki je na prihode kitajskih turistov dobro pripravljena.

Po podatkih Evropske potovalne komisije (ETC) so v letu 2016 turistični prihodi iz Kitajske v Evropsko unijo dosegli 8,2 milijona, ta obseg se je po prvih ocenah v zadnjih petih letih podvojil. Obiski Evrope predstavljajo približno četrtino vseh kitajskih potovanj na dolge razdalje, povpraševanje po potovanjih po Evropi raste, zato je po prvih napovedih v Evropi do leta 2021 pričakovati kar 13 milijonov kitajskih turistov letno. Če so se še pred leti premožnejši turisti iz Kitajske odločali predvsem za obisk evropskih prestolnic, zdaj svoja obzorja razširjajo na nove, še neodkrite destinacije. Pozornost namenjajo manjšim, varnim in zanimivim evropskim državam, med katere se uvršča tudi Slovenija.

Prav spodbujanje turističnih povezovanj manj znanih destinacij predstavlja enega izmed ciljev leta turizma Evropa–Kitajska, prav tako pa tudi izboljšanje potovalnih in turističnih izkušenj, možnosti poenostavitev vizumskih režimov, ustvarjanje novih letalskih povezav ter uresničevanje priložnosti za povečanje gospodarskega sodelovanja.

Dogajanje v Benetkah, ki se je pričelo s sinočnjo kulturno prireditvijo v teatru La Fenice, se danes nadaljuje s politično-turističnim vrhom in poslovnim forumom EU–Kitajska. Kot uradni govorci so med drugim nastopili Elżbieta Bieńkowska, evropska komisarka za notranji trg, industrijo, podjetništvo ter mala in srednja podjetja, Nikolina Angelkova, bolgarska ministrica za turizem in predstavnica predsedstva Sveta EU ter Du Jiang, podpredsednik CNTA.

Na poslovnem forumu se med 400 turističnimi podjetji iz Evrope in Kitajske predstavlja tudi družba Hit. »Priložnost sodelovanja na prvem uradnem poslovnem dogodku povezanim z letom turizma EU-Kitajska smo si zagotovili na lanskem londonskem poslovnem workshopu World Bridge Tourism. Izkoristili ga bomo predvsem za vzpostavljanje novih poslovnih povezav s predstavniki pomembnih kitajskih turističnih operaterjev,« pravi Suzana Pavlin, vodja prodaje v družbi Hit.


Doslej je družbi Hit v igralniško-zabaviščne centre v Sloveniji že uspelo pritegniti kitajske goste predvsem iz bližnjih italijanskih pokrajin, iz Avstrije, Madžarske in Hrvaške ter kitajske turiste, ki potujejo po Evropi. Gostili pa so tudi že posamezne goste, s prihodom neposredno iz oddaljenega trga Ljudske republike Kitajske. Družba Hit je lani v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo nastopila na mednarodnem turističnem sejmu XSRITE v mestu Xi'An, na turistični borzi v Hong Kongu in Šanghaju ter izpeljala delovni obisk Slovenije za turistične agente in novinarje iz kitajskega mesta Xi'An.

V Hitu so že večkrat dokazali, da so za delo s kitajskimi gosti dobro pripravljeni. Med drugim so v Hitovih centrih pri vsakodnevnem sporazumevanju s kitajsko govorečimi gosti v pomoč sinologi, ki pogosto sodelujejo tudi pri različnih trženjskih aktivnostih. Prav tako pa so usmerjevalne table v posameznih enotah, spletne predstavitve in promocijski materiali Hitovih centrov že več let na voljo tudi v kitajskem jeziku.

»Naše izkušnje kažejo, da se delo s kitajskimi igralniškimi gosti in turisti iz Kitajske zelo razlikujejo. Prav slednjim se je potrebno še v večji meri prilagoditi, izkazati spoštovanje in veliko mero gostoljubja s številnimi pozornostmi, ki jih na potovanju izven matične domovine še kako cenijo. Pri tem je potrebno razmišljati širše od brezplačne povezave na splet in možnosti nakupovanja ter skrbno oblikovati ponudbo po njihovi meri. Kot zanimivost lahko omenim tudi programe potovanj s porokami v Hitovih destinacijah v Sloveniji,« pojasnjuje Suzana Pavlin.


Po Benetkah bo naslednji poslovni dogodek v sklopu ECTY potekal v Berlinu, v času največje evropske turistične borze ITB, v aprilu pa bodo poslovno-turistični dogodek organizirali v Pekingu.

Lavra Peršolja Jakončič,
Kabinet uprave, Hit, d.d.
m 031 336 814,
lavra.persolja.jakoncic@hit.si