Hit Alpinea z zgodbo gorskega Ledenca navdušila obiskovalce Meseca oblikovanja

V okviru Meseca oblikovanja je že osmič potekala predstavitev kulinaričnih izdelkov v turizmu, tokrat v povezavi z zgodbami z destinacij. Sinoči je v nekdanji tiskarni Mladinske knjige v Ljubljani zaživel tudi “Ledenc”. Po besedah organizatorjev je »Oblikovalska okuševalnica edinstven kulinarično-oblikovalski dogodek, ki združuje strokovna znanja kuharjev, oblikovalcev in izdelovalcev v okusni predstavitvi sodobne kuhinje, izvirnih pogrinjkov in novih izdelkov za hrano. Namen dogodka je razvoj, lansiranje in trženje novih izdelkov, kjer kulinarični performans povezuje oblikovalsko domišljijo in podjetniško strategijo v celovito zgodbo in originalno izkušnjo.« V družbi Hit Alpinea iz Kranjske Gore so sodelovanje na letošnji »Oblikovalski okuševalnici« osnovali na povesti o Špikovem Ledencu in inovativnem spletu turističnih produktov, ki jih povezuje skupni imenovalec – ledeniška voda.

»Gozd Martuljek in Jezerci že leta po ustnih izročilih veljata za prostor s posebno mikroklimo in z vodo bogatim podzemljem. V lanskem letu smo uspeli na osnovi vzorcev iz testnih vrtin pridobiti vodo ledeniškega izvora, ki smo jo vključili v širok spekter programov dobrega počutja, od sveta vod in savn, do kozmetičnih in drugih terapevtskih programov ter seveda kulinarike,« razlaga Fedja Pobegajlo, izvršni direktor družbe Hit Alpinea.

Ekipa Hotela Špik v sestavi Ramiz Pašič, Klemen Drole, Robert Kristan, Tadej Lombar in Mirza Avdić je v sodelovanju z arhitektom Andrejem Goriškom in mojstrom oblikovanja ledu, Mirom Rismondo pripravila predstavitev Legende o Ledencu. Združili so kreativne energije in oblikovali posebej privlačen mikroambient, v katerem je ledena skulptura postavnega Ledenca bdela nad inovativnimi kulinaričnimi kreacijami. Gostje so zvedavo okušali številne nove jedi: skalo tlačana, divjo čino, cvetlico potico ter ledeniški napitek, ki bodo odslej doživljajsko dopolnile ponudbo Hotela Špik.

Ali poznate zgodbo o Ledencu?