Simon Sitar najboljši natakar po izboru vodnika Gault & Millau

Nova Gorica, 14. november 2019 – Na prireditvi, ki je sinoči potekala v Ljubljani, je samostojni kulinarični vodnik Gault & Millau Slovenija proslavil najboljše akterje na področju slovenske kulinarike za leto 2020. Posebno nagrado za najboljšega natakarja v Sloveniji prejel Simon Sitar, vodja strežbe v Hitovem igralniško-zabaviščnem centru Park v Novi Gorici.

Ker profesionalnih natakarjev primanjkuje in ker so takšni v tem podcenjenem poklicu prava redkost, si Gault & Millau Slovenija prizadeva za dvig ugleda tega poklica. »Natakar mora biti šolan, mora imeti znanje in Gault & Millau podpira v prvi vrsti znanje. Naj bo ta nagrada tudi spodbuda za vse mlade, ki jih moramo pritegniti nazaj h gostinstvu,« je na sinočnji podelitvi povedala Mira Šemić, direktorica kulinaričnega vodnika Gault & Millau Slovenija. »Najboljši natakar – sommelier za leto 2020 je Simon Sitar iz Hitovega Hotela Park v Novi Gorici,« je dobitnika nagrade razglasil Lado Bizovičar, ki je povezoval prireditev. Simonu Sitarju je nagrado nato izročil Fedja Pobegajlo, v. d. direktorja Turistično gostinske zbornice Slovenije. Simon Sitar se je ob proglasitvi najprej zahvalil sodelavcem in izrazil željo, da bi s svojim delom še naprej pripomogel k razvoju stroke.

Simon Sitar – vodja strežbe s pravo mero empatije, srčnosti in strokovnosti

Simon Sitar je gostinskemu poklicu predan že več kot 28 let, od začetkov izobraževanj na Srednji gostinski šoli v Izoli. Sledila so leta prakse in usposabljanj, leta 1995 pa se je kot Hitov štipendist redno zaposlil v Hotelu Park v Novi Gorici. Od natakarskega pomočnika ga je pot vodila k vse večji odgovornosti, do glavnega sommelierja in nato vodje strežbe. Bil je član prve skupine slovenskih sommelierjev, ki je leta 2009 opravila 3. stopnjo izobraževanja. Večkrat je bil nagrajen na tekmovanjih GTZ, leta 2015 je kot del Hitove tekmovalne ekipe prispeval k osvojitvi Pokala kakovosti storitev v gostinstvu in hotelirstvu.

Danes je dragocen mentor sodelavcem, rad raziskuje nove vinske zgodbe in spoznava ljudi, potuje in obiskuje strokovne prireditve, razstave in sejme. Pravi, da je za ta poklic pomembno spoznavanje kulturne dediščine, navad in kulture prehranjevanja doma in na tujem. Poklic natakarja zahteva širok spekter znanj in veščin, na katerih lahko človek gradi svojo osebno in karierno pot, zato bi se danes vnovič odločil prav za ta poklic. »Vse se začne v nas samih. Pripravljenost in zavzetost, združimo s potrebami in željami gosta, pri čemer je pomembna prava mera empatije, srčnosti in seveda strokovnosti,« razlaga Simon Sitar.

Veseli ga dinamika dela, vsakodnevni novi izzivi, s pozitivno energijo v ekipi pa želi še naprej ustvarjati harmonijo v odnosih z gosti. »Ko prehodiš nekaj kilometrov v tem poklicu ugotoviš, da je vrlina, da s čim manj koraki narediš čim več. Vsekakor pa je za dober servis kljub temu le potrebna dobršna mera plesa okoli gostove mize. In miz je bilo že kar precej,« pravi Simon Sitar.

Nekaj o Hitovem Hotelu Park

Mnogi se še spomnijo, kako je stavba z arkadami ob Delpinovi ulici v Novi Gorici, v začetku petdesetih letih prejšnjega stoletja, postala središče novega mestnega življenja. Restavracijo in kavarno so takrat obiskovali prvi meščani, ki so si zaželeli druženja, novih doživetjih, dobre hrane in prijaznega gostoljubja. Ob kavarni in restavraciji je nato zrasel še hotel ter leta 1984 prva Hitova igralnica.
Park Hotel. To je ime, ki med ljudmi na Goriškem ohranja spomin na eno prvih restavracij v mestu, kjer so se vrstila poslovna in družinska kosila in večerje, mnogi pa so se v Parkovi restavraciji ob plesu zavrteli na prvi večer leta. Tudi danes znajo v Hitovem igralniško-zabaviščnem centru Park polepšati večere s številnimi dogodki, eno-gastronomskimi večeri z gostujočimi vinarji ter festivali kulinarike in vin (Park Wine Stars in Park Wine Party). Kulinarično zgodbo v Parku piše predana ekipa kuharjev pod vodstvom Adija Blaška, goste z bogato vinsko spremljavo prepričajo sommelierji (v Parku jih je kar 9, najverjetneje največ med vsemi slovenskimi restavracijami), ki v družbi natakarjev dnevno skrbijo za ključne trenutke kulinaričnih doživetij. Dobro se zavedajo, da pomemben del celovite kulinarične izkušnje predstavlja prav živa povezava in odnos kuhinja–natakar–gost. 
Obisk restavracije je mogoč brez vstopa v igralnico, zagotovljena je storitev brezplačnega valet parkiranja.

Park, Hotel & Entertainment
Delpinova ulica 5, Nova Gorica 
www.thecasinopark.com

Restavracija Tiffany, t +386 5 336 26 65

Več informacij:
Lavra Peršolja Jakončič, Odnosi z javnostmi, HIT d.d., Nova Gorica,
m 031 336 814, lavra.persolja.jakoncic@hit.si