My Privilege Login
VEČ IGRE, VEČ NAGRAD, VEČ PRIVILEGIJEV

  • Vedno ko igrate na vašem najljubšem igralnem avtomatu, vstavite vašo Privilege kartico v čitalec kartic
   ter tako zbirajte točke. Vašo kartico predložite tudi, ko igrate na mizah, da si pridobite ugodnosti.

  • Član zbira točke tudi v hotelih, restavracijah, Športnem centru Hit in Potovalni agenciji Hittours.

  • Članom z ustrezno identifikacijo, ki bi radi igrali na več avtomatih hkrati, se lahko izda več kartic.

  • Zahtevo za izpis, popravo ali izbris podatkov lahko gost izrazi pri izdajatelju kartice.

  • Članstvo v klubu, kartica, točke in ugodnosti niso prenosljivi.

  • Za včlanitev v Privilege club je obvezen osebni dokument s sliko, ki ga morate predložiti ob vpisu.

  • V primeru tehničnih okvar je pridobivanje točk lahko začasno prekinjeno.

  • Priigrane točke so veljavne 12 mesecev od zadnjega obiska.

  • Članstvo v klubu se lahko prekliče kadarkoli po presoji vodstva, neizplačane točke se izničijo.


»Hit, d. d., Nova Gorica ne odgovarja za morebitne zlorabe kartice Privilege in ni dolžna preverjati identitete uporabnika Privilege kartice. V primeru, da je kartica Privilege imetniku na kakršenkoli način odtujena, Hit, d. d., Nova Gorica ne prevzema odgovornosti za koriščenje ugodnosti kartice Privilege s strani tretjih oseb.«


HIT d.d. Nova Gorica ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. HIT d.d. Nova Gorica kot ponudnik, ki se ukvarja tudi s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRS). Platforma SRS se nahaja na elektronski povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr